8.12.16

8. Luukku

Tänä syksynä olen opetellut käyttämään ravelrya paremmin. Olen liittynyt sinne muistaakseni viime vuonna, mutta vasta blogin perustamisen jälkeen aloin käyttää sitä enemmän. Neulepodcastien seuraaminen on vienyt minua myös entistä useammin ravelryyn. Yritän muistaa lisäillä omia projektejanikin sinne aina silloin tällöin. Usein tulee tehtyä niin, että lisään useamman projekti kerralla. Mun ravelrykäyttäjä on MadeByEmilia, tämä pipo löytyy mun ravelry projekteista nimellä ´epämääräinen´.



Epämääräinen -pipo:
Loin 92 silmukkaa ja neuloin 13 kerrosta 2o 2n joustinta.
Jatkoin neulomalla valepatenttia, eli joka toinen kerros neuloin 1o 1n ja joka toisen kerroksen kaikki silmukat oikein.
Kavennukset tein samalla tavalla kuin aikaisemmissakin pipoissa, neuloin 2o yhteen kunnes silmukoita oli tarpeeksi vähän.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!