14.7.16

Matto trikookuteesta

Ostin viime syksyn kädentaidot -messuilta trikookudetta, josta pian messujen jälkeen virkkasin huoneeseeni maton. Ohjeena oli Lankavan asteri -matto, mutta sovelsin silmukkamääriä jonkun verran. Päädyin virkkaamaan myös reunan eri tavalla, kuin ohjeessa. Aloitin kyllä sen virkkaamista ohjeen mukaan, mutta totesin reunan levenevän liikaa, ja kehittelin oman version.


Katselin taas Suomen kädentaidot - messujen sivuja ja suunnittelin seuraavaa reissua. (Kyllä olen taas oikein super ajoissa tämän asian kanssa, eihän messuihin olekaan kuin 4kk:)) Tänä vuonna Tampereen messut järjestetään perjantaista lauantaihin 18.-20.11.2016. Aion kyllä tulla messuille, mutta en tiedä kenet saisin matkaseuraksi, kun en haluaisi kuitenkaan lähteä yksin.


2 kommenttia:

  1. Itsellä sama ongelma messujen suhteen. Viime vuonna olin mummoni kanssa, mutta ei hän jaksanut kiertää messuhallit kuin kerran. Ajattelin jos tänä vuonna menisin yksin.

    VastaaPoista
  2. Jostain syystä huomasin sun kommentin vasta nyt. Mäkin olin viime vuonna mummin kanssa, ehkä pyydän häntä mukaan tänäkin vuonna. Tuossa yksin menemisessä mua jännittää enemmän se matkustaminen yksin, koska mun pitää vaihtaa junaa, mutta enköjän mä siitä sitten selviä, jos päädyn menemään yksin:)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!